JellyPages.com

^iklan^

Thursday, June 30, 2011

~jom reka dialog~


Assalamualaikum.

Selamat petang semua..
Hai abg ben10..oppppsss..abg ben jela..hi3.;p
Korang petang² cenggini tak payahla stress sangat eh!Jap je lagi nak balik rumah,so kenela relakskan otak.
Jangan nanti terbawak² mood serabut tu ke rumah.Tak baik lerr...:D
Jum kite join segmen abg ben.
Sure best punyerr...:))
Moh reramai kite pegi SINI,k.
Kene create 5 ayat dialog tau berpandukan 2 keping gambar yang die bagi. So,inila dialog spontan I bile tgk pic yang abg ben tempek tu.

Isteri : Sayang!I nak marah sesangat ni tau!!!!
Suami : Ishhh sayang ni!!!Mesti nak tukar jadi rimaula tu!!
Isteri : Iyela.Sayang tau tak I da lapar giler ni tunggu U balik!
Suami : Olololo sayang ni.Jgn marah² lagi.Jum kite g makan eh!
Isteri : Hurmmm...mujur sayang paham sendiri eh!:))


p/s:Si die selalu cakap klu I lapar mesti nak marah orang jek!Same cam rimau.hi3Tapi jap jela.pas die ajk makan tu da oke smula..:D

Babai..:))

11 comments:

aizamia3 said...

so cute.. hikhikhik..

♥ cιк єммα ♥ said...

nice dialog..hehehe..follo cni :)

http://cik-emma.blogspot.com/2011/06/jom-reka-dialog.html

azie suhaimi said...

beshh dialog dia :)
-->http://aziesuhaimi.blogspot.com/

.::~♥ღcik angkuh yg chumelsღ♥~::. said...

comel pulak..
pergi mkn je kot..
hahahha..
comel2...

cik husna said...

lapa sampai nak makan orang eah...saba33, hehe...

zie_ira said...

ehehe,, btul2 lapa tuh,, :D

PeRmAtA bIrU said...

hahah..lapar je jadi rimau yer...

suha said...

adeih kalo lapo memang boleh mndatangkn amarah (^_^)

niena shopping2u said...

singgah sini :)

http://www.my-shopping2u.com/

Fariza Othman said...

dtg baca dialog!!

Dayana AZ said...

hehe pasal lapa mmg bole jd geram :D

Jom tolong like facebook Shawl Storiie and visit blog , http://shawlstoriie.blogspot.com/